Don Quixote

Don Quixote

27.11.11

Ναι,ρε! Ήμουν κι εγώ εκεί! Είπαν....

Ναι,ρε!Ήμουν κι εγώ εκεί!
Στην Θεσσαλονίκη στην ακύρωση της παρέλασης της 28ης Οκτωβρίου.
Στην κατάληψη του κτιρίου της ΔΕΗ.
Στους ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ της Καλλιθέας που συκοφαντήθηκαν,χτυπήθηκαν,σύρθηκαν στα κρατητήρια και μηνύθηκαν.
Στις καταλήψεις δημοσίων κτιρίων,πανεπιστημιακών σχολών και σχολείων.
Στο κυνήγι που έφαγε ο Άδωνης.
Στο κράξιμο βουλευτών και παραγόντων.
Στην επανασύνδεση του ρεύματος.
Στην απαλλοτρίωση των super market και μοίρασμα των αγαθών στον κόσμο.
Στα οδοφράγματα.
Στο Σύνταγμα.
Στις Λαικές Συνελεύσεις.
Στα Πάρκα που κάναμε δικά μας.
Στις συγκεντρώσεις κάθε παραμονή Πρωτοχρονιάς έξω από τις φυλακές Κορυδαλλού.
Στις αντιφασιστικές πορείες.
Στην άρνηση πληρωμών.
Στον Δεκέμβρη του 2008.
Στα Μαθητικά του 2007.
Στο πέρασμα των διοδίων χωρίς πληρωμή.
Στις απεργίες.
Στους δρόμους.
Στις δίκες που στήνει το κράτος διώκοντας το πολιτικό φρόνημα.
Στην καταπολέμηση της αδικίας.
Στις συγκρούσεις με το ΠΑΜΕ.
Στο Πολυτεχνείο του 1995.
Στην Γένοβα.
Στην στήριξη των απεργών της Χαλυβουργίας.
Στην άρνηση της στρατιωτικής θητείας.
Στην έμπρακτη αλληλεγγύη.
Στον Ευαγγελισμό Χριστούγεννα με βροχή όταν χτυπήθηκε η Κούνεβα.
Στο κάψιμο του Χριστουγεννιάτικου δέντρου του Καμίνη.
Σε όσους ήταν αντίθετοι με τους Ολυμπιακούς του 2004.
Στους δρόμους των Εξαρχείων τις νύχτες που έδιωχναν τα ΜΑΤ.
Στην Μεσσολογγίου την νύχτα που σκότωσαν τον Αλέξη.
Στον Βύρωνα όταν σκότωσαν τον Nikola Todi.
Στην Δάφνη όταν πυροβολήθηκε πισώπλατα ο Φούντας.
Στον ακρωτηριασμό του Σεισίδη.
Στον Γλέζο όταν ψεκάστηκε στο πρόσωπο με χημικά.
Στον Γιάννη Καφκά όταν χτυπήθηκε απο τα ΜΑΤ.

Εσύ?Εσύ ήσουν?
Με κάποιο τρόπο..ήσουν?
Και αν όχι εκεί..ήσουν κάπου αλλού..?
Και τώρα?Θα έρθεις?
Θα πεις:"Ναι,ρε!ήμουν κι εγώ εκεί"?
Θα Περιμένω.........


 http://monahus.blogspot.com/2011/11/blog-post_27.html

1 σχόλιο: