Don Quixote

Don Quixote

21.11.11

Η βροχή


Μου αρέσει να κάθομαι να χαζεύω, μου φαίνεται ότι αποφορτίζεται το μυαλό και έτσι έχω την ψευδαίσθηση πως κάνω μια συντήρηση, πως τα πολλά άγχη μου δε θα με σκοτώσουν πριν της ώρας μου, πως πως..
Μια από τις αγαπημένες μου ασχολίες το χειμώνα είναι να κάθομαι να παρατηρώ τη βροχή να πέφτει..πόσες ώρες έχω καταναλώσει από μικρό παιδί να παρακολουθώ αυτό το φαινόμενο, και πως ακόμα και τώρα με κάνει να νιώθω ξανά μικρό παιδί. Προσωπικά μου αρέσει αυτό το ήσυχο, εκνευριστικό για άλλους, ψιλόβροχο..τότε είναι που βγαίνω και στο δρόμο και αφήνομαι να βραχώ-είναι κάτι μικρές στιγμές ελυθερίας που δε τις αλλάζεις με τίποτα. 
Κάποια μικρά πράγματα που σε κάνουν να κατανοείς πόσο μυστήρια αλλά και πόσο όμορφη συνάμα είναι η ζωή. Η μυρωδιά του νοτισμένου χώματος, η αίσθηση της σιγανής ψιχάλας στο μέτωπο, το ανεπαίσθητο αεράκι που σε κάνει να ανατριχιάσεις ευχάριστα, το κρύο που σου δείχνει πως νιώθεις και άρα πως είσαι ζωντανός, το ουράνιο τόξο που σε γεμίζει ελπιδα.
Φέτος δεν έχουμε ακόμα πολύ κρύο, ούτε βροχή..ο ήλιος ακόμα μας συντροφεύει, ανοιξιάτικος θαρρείς ακόμα και τώρα που πλησιάζει Δεκέμβρης. Ευτυχώς.Είναι σαν κάποιος να καταλαβαίνει πως εκεί έξω, στους δρόμους υπάρχουν κάποιοι που δε μπορούν να εκτιμήσουν τη βροχή όπως εγώ, που (ακόμα) έχω ζεστό νερό και σπίτι να πάω μετά τους μικρούς μου περιπάτους.
Με ευχές, προσευχές και τύχη δε γίνεται τίποτα βέβαια. Αλλά για να αλλάξει πραγματικά πρέπει όλοι μας να συνειδητοποιήσουμε πρώτα και πάνω από όλα πως αυτό που βλέπουμε στο δρόμο, είναι μια εικόνα απ'το μέλλον, από ένα μέλλον που κανένας άνθρωπος δεν έχει αξία μποροστά στην ευμάρεια των αριθμών Όσο λέμε πως σε μας δε πρόκειται να συμβεί, τόσο το φέρνουμε ένα βήμα κοντύτερα γιατί μια κοινωνία χωρίς αλληλεγγύη είναι μια κοινωνία ανθρωποφάγων και άρα μια κοινωνία χωρίς μέλλον.
Τώρα πια οι μάσκες έπεσαν, μέχρι πρόσφατα δε ξέραμε ποιος είναι ο εχθρός-πολλές φορές δε, παρουσιάζονταν και ως φίλος, τώρα διαλέγουμε.Αυτοί ή εμείς. Ζωή  ή διαρκής μάχη για επιβίωση. Ελευθερία ή καθημερινό, αργό, επώδυνο θάνατο ;
Διαλέξτε στρατόπεδο, γιατί τα πρόβατα τα τρώει ο λύκος..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου