Don Quixote

Don Quixote

28.1.15

Μια υπενθύμιση



Μεγαλώνω. Δεν έχω μεγαλώσει ακόμα και δεν ξέρω και πόσο θα μου πάρει. Μη γελάς, χαμογέλα με κατανόηση. Και μη σου φαίνεται ελαφρύ κι αστείο. Είναι πιο βαρύ αν κάτσεις να το καλοσκεφτείς. Αν κάτσεις.
Τι έλεγα; Α, ναι. Μεγαλώνω. Και φοβάμαι πολύ μη μεταμορφωθώ σε κάτι που δε θέλω. Μη γίνω ένας από αυτούς που κορόιδευα. Μην κάνω μια μεγαλόπρεπη κωλοτούμπα. Συνειδητά. Μη ξυπνήσω μια μέρα και δε με αναγνωρίζω. Ασυνείδητα. 
Έτσι βρήκα ένα κόλπο. Σημαδεύω το κορμί μου με πράγματα που έχουν σημασία. Που είμαι εγώ. Αν τα δεις, θα νομίζεις πως είναι τατουάζ. Αλλά δεν είναι. Είναι υπενθύμιση να μην χάσω τα σημαντικά. Μια πληγή με αίμα και μελάνη. Να μην τα αφήσω ακόμα κι αν γίνουν βαρίδια. Να μην με χάσω, όσο κουραστικό κι αν είναι αυτό.
Αν θα τα καταφέρω δεν ξέρω. Θα μάθουμε μόλις μεγαλώσω, φαντάζομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου