Don Quixote

Don Quixote

26.10.11

Happy nameday μου!

Έχω πολλούς φόβους..όπως το να χάσω δικούς μου ανθρώπους, να σκοτώσω κατά λάθος κάποιον, τη φέτα και πολλούς άλλους/ Δύο από τους μεγάλους καθότι αν και ανασφαλείς τυγχάνει να είμεθα εγωκεντρικοί και να έχουμε μεγάλη ιδέα για τους εαυτούς μας....τις ζυγές μέρες, τις μονές γάμησε τα...είναι ως προς το άτομο μας. Ένας λοιπόν(σταματάω τον πληθυντικό γιατί τρόμαξα και γύρισα να κοιτάξω αν είναι κάποιος δίπλα μου)ο πρώτος είναι ότι θα πεθάνω μόνος μου..Μου το παν πολλές πρώην ή wannbe then νυν ώστε να έχουν την τιμή να είναι μετά πρώην γκόμενες(ιιιι σεξιστής). Το σκηνικό το φαντάζομαι ως εξής..νεκρός 2-3 εβδομάδες και με βρίσκει ο διαρρήκτης φαγωμένο από τις γάτες..ή χμ, αυτό αν έχω σπίτι, αλλιώς με βλέπω να πεθαίνω στο δρόμο σαν το μακαρίτη τον Κοεμτζή, αλκοολικός και μόνος..αλλά τι περιμένεις από παιδί που όταν τον ρωτούσαν τι ήθελες να γίνεις, έλεγε αστροναύτης, αλλά επειδή το έλεγαν και τα άλλα παιδάκια, αποφάσισε η εναλλακτική του να είναι καστανάς στην Ομόνοια..για ψυχίατρο σας λέω..Ο άλλος είναι να πεθάνω πριν προλάβω να ζήσω την επανάσταση..σε αυτή την περίπτωση καθότι και αριστερός από κούνια αλλά και από τζάκι παρακαλώ με βλέπω να φτάνω να τα λέω με το Μητσοτάκη και για το πόσο βαρετό είναι να είσαι αθάνατος..
Για πάρτη μου λοιπόν αλλά και για τους φίλους μου(ας αφήσουμε τους εγωισμούς και ας κοιτάξουμε λίγο τους εαυτούς μας όπως είχε γράψει και ο Αρκάς για μένα) αυτά..
santÉ-excitation sexuelle-révolution


1 σχόλιο:

  1. Έχω γράψει 2-3 σχετικά με το οτι πιστεύω οτι θα πεθάνω μόνη και έρημη και επειδή δεν μ' αρέσουν οι γάτες μάλλον κάποιος ταχυδρόμος θα με βρει, ή κανένας που θα έχει τα κλειδιά του σπιτιού μου και θα έρθει να με βρει να κάνω παρέα με έντομα που τα φοβάμαι πολύ περισσότερο και απο τον ίδιο τον χάρο. Και όπως λένε και τα διάφανα κρίνα σε στίχους Καρυωτάκη "Θα πεθάνω ένα πένθιμο του φθινόπωρου δείλι
    μέσα σ' έπιπλα ξένα και σε σκόρπια βιβλία,
    θα με βρουν στο κρεβάτι μου, θε να 'ρθει ο αστυνόμος,
    θα με θάψουν σαν άνθρωπο που δεν είχε ιστορία." Έτσι ακριβώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή